کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل مپس و تلاش برای آلوده نشدن محیط زیست

به گزارش سافت گذر، گوگل سخت در تلاش است تا اپلیکیشن مسیریابی خود را بهترین کند زیرا رقابت نفس گیری با اپل مپس دارد. این شرکت طی سالیان اخیر امکانات متعددی را به گوگل مپس افزوده تا مسیریابی و جابه جایی از مبدأ به مقصد را راحت تر کند. از جمله امکانات به خصوص این برنامه آن است که می تواند به شما در مورد رستوران های باکیفیت، هتل ها و . . . راهنمایی کند. امروز اما، یکی از سایت های خبری اعلام کرد که گوگل با آپدیتی که به مپس افزوده سبب می شود مسیرهایی که می توانیم در آنها رانندگی کنیم و به محیط زیست آسیب کمتری وارد می کنند را مشاهده نماییم.

گوگل گوگل مپس Google Maps

بر این اساس، گوگل مپس مسیرهایی که رانندگی در آنها کربن دی اکسید کمتری تولید خواهد کرد را نشان خواهد داد. اگر هم دو مسیر مشابه وجود دارد، گوگل تابلوهای راهنمایی رانندگی، بار ترافیک و . . . را در نظر خواهد گرفت تا مسیری که باز هم برای محیط  زیست بهتر است را نشان دهد. چنان چه مسیر پیشنهادی طولانی شد، گوگل اجازه می دهد تا شما خودتان مسیری را پیدا و انتخاب کنید.

دیگر ویژگی که گوگل به مپس افزوده به بخش Live View مربوط می شود. این قابلیت که در سال 2019 معرفی شد، فلش هایی را به صورت مجازی در فضای واقعی نشان می دهد تا به شما در مورد مسیری که باید در آن حرکت کنید، کمک کند. پس از این آپدیت، Live View در فضاهای سربسته نیز اضافه شده هرچند فعلاً امکان استفاده از آن در برخی از شهرها وجود دارد.

در کنار این آپدیت ها، گوگل در تلاش است تا با همکاری با برخی فروشگاه ها، کاربران را به خرید آنلاین کمک کرده و از شیوع بیشتر کرونا جلوگیری کند. این ویژگی فعلاً در برخی از شهرهای ایالات متحده آزمایش شده بنابراین منتظر هستیم تا شاهد عرضه آن در سایر کشورها باشیم.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48787 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/01/11 تعداد مشاهده: 2275
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر